سامانه

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

مخفیگاه شکارچی

ا


یکی از مهم ترین مشکلات باغداران به ویژه باغداران مناطق سبز آبیاری است. عوامل مختلفی در داشتن فضای سبز زیبا و متعادل دخیل هستند. از خاک حاصلخیز گرفته تا نور کافی، کود مناسب و موارد دیگر. در این زمان اهمیت ترس بسیار زیاد است. زیرا باید هر بار انجام شود تا درختان با هم رشد کنند. امروزه روش های مختلفی برای سمپاشی وجود دارد که بهترین آن استفاده از آبپاش مخفی است. برای افرادی که در زمینه فضای سبز، باغ ها و مزارع کار می کنند، نام آبپاش شکارچی رایج است. این دستگاه یکی از مخفی ترین آبپاش های موجود در بازار است که توانسته رضایت مردم را جلب کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آبپاش، فواید و انواع آن با ما همراه باشید.

آبپاش مخفی چیست؟

تعدادی آبپاش وجود دارد که روی چمن ها و فضاهای سبز نصب می شود که زمین را آبیاری می کند. این محصول دارای انواع مختلفی بوده و شعاع های مختلفی را در صنعت اسپری پوشش می دهد. مشتریان معمولاً مدل را با توجه به نیاز خود و اندازه فضای سبز انتخاب می کنند. ویژگی اصلی آن این است که قبل از اتصال جریان آب در زمین پنهان است. هنگامی که جریان آب روشن می شود، این آبپاش ها از زمین خارج شده و تا ارتفاع مشخصی بالا می روند. پس از آن آبیاری با روش های مختلف و قدرت های پاشش متفاوت شروع می شود.

سمپاش هانتر یکی از بهترین نمونه های اختفا می باشد که بسیار موثر است. این محصول قابل تنظیم است و می توانید چرخش و اسپری را به صورت نیم چرخه یا کامل تنظیم کنید. قدرت آبیاری این محصول و همچنین راحتی آن برای مصرف کنندگان به حدی است که حضور آن انقلابی عظیم در عرصه آبیاری تلقی می شود. این اهمیت به خصوص در فضاهای بزرگ بهتر احساس می شود. زیرا نیازی به وسایل آبیاری گسترده و همچنین حمل و نقل آنها نیست. https://subf2m.ir/subtitle/hunter-rotors/

مزایای استفاده از آبپاش های مخفی

اولین و مهمترین مزیت این محصول این است که پس از آبیاری جمع می شود و در حفره خود پنهان می شود. این ویژگی تاثیر زیادی در زیبایی و فضای سبز محیط دارد. با استفاده از آبپاش های مخفی دیگر نمی توانید تمامی تجهیزات، شیلنگ ها، اتصالات و ... را در زمین سبز مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از سمپاش شکاری مخفی این است که دوام و دوام بیشتری نسبت به سایر تجهیزات دارد. ویژگی پنهان آن از ضربه خوردن و شکستن آنها در مناطق پرترافیک مانند پارک ها و غیره جلوگیری می کند.

در گذشته شکستن و آسیب رساندن به ابزار آبیاری در اماکن عمومی یکی از مهمترین مشکلات باغداران بود. اما امروزه این محصول می تواند این مشکل را به خوبی حل کند. مزیت مهم و قابل توجه دیگر این است که با مدل مخفی به راحتی می توانید آبیاری برنامه ریزی شده و منظم داشته باشید. آبیاری یکنواخت تاثیر زیادی در سلامت فضای سبز و رشد صحیح گیاهان دارد. این محصول علاوه بر موارد ذکر شده، تجهیزات سنگین و گسترده را برای آبیاری و همچنین صرفه جویی در مصرف آب حذف کرده است. مجموع مزایا و معایب ذکر شده، آبپاش شکارچی را به پرطرفدارترین محصول امروزی در زمینه آبیاری مناطق سبز تبدیل کرده است.

انواع آبپاش مخفی

آبپاش مخفی انواع مختلفی دارد و افراد باید با توجه به نوع فضا و اندازه آن مدل مناسبی را انتخاب کنند. به طور کلی این محصول به دو قسمت تقسیم می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

قطره چکان با نازل اسپری: این محصول با باران و مه آبیاری می شود. بنابراین برای مناطق کوچک و یا پارک های آبیاری مناسب است. این محصول به دلیل قدرت و نوع آبیاری مناسب برای فضاهای سبز و محوطه کوچک و یا پارکی است که نیاز به آبیاری زیاد ندارد.

سمپاش با نازل چرخشی: این مدل به صورت دایره ای محیط را به صورت یکنواخت آبیاری می کند. استفاده از آن برای محیط های بزرگ مناسب است. زیرا در هنگام سمپاشی قدرت بالایی دارد. این مدل خود انواع مختلفی دارد که با توجه به ظرفیت حذف آب تقسیم بندی می شوند. برای آب دادن به فضاهای مختلف باید با توجه به وسعت زمین نازل انتخاب کنید.

آبپاش شکارچی یک پیشرفت بزرگ در آبیاری فضای سبز است

عوامل مختلفی در ایجاد یک سطح سبز زیبا و یکنواخت دخیل هستند. یکی از مهمترین عوامل آبیاری مناسب، منظم و یکنواخت است. تجهیزات مختلف آبیاری وجود دارد. اما امروز سمپاش مخفی هانتر تحول بزرگی در این زمینه ایجاد کرده است. این محصول قبل از آبیاری در زمین پنهان می ماند و پس از آب گرفتن از زمین خارج می شود. اسپرینکلرهای مخفی دارای دو مدل نازل اسپری و نازل چرخشی می باشند. استفاده از آن مزایای بسیاری دارد که از مهمترین آنها می توان به آبیاری ساده، فراوان و منظم، زیبایی محل، مقاومت در برابر شکستگی و آسیب، تجهیزات و اتصالات غیر ضروری، صرفه جویی در مصرف آب و ... اشاره کرد.



تعداد بازديد : 59
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت: 18:12
0 نظر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سامانه)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف