سامانه

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «ملکه احساس»

ا

متن آهنگ یوسف زمانی ملکه احساس

یکی یدونه تویی که همیشه حال دل با تو میزونه تویی دردونه

همه چی آرومه دل من این روزای خوبشو به تو مدیونه، به تو مدیونه

تو ملکه‌ی احساسی، واسه من وسواسی

تو واسه این دل خاطره های نابی میسازی

یکی مثه تو باشه همه چی سر جاشه

شبیه تو روی زمین عمرا که پیدا شه

یکی یدونه تویی که همیشه حال دل دیوونه با تو میزونه تویی دردونه

همه چی آرومه دل من این روزای خوبشو به تو مدیونه، به تو مدیونه

من مریض تو شدم داروی این حالم تویی

از عشق تا دیوونگی جز تو راهی نیست

نقطه آخر تویی قلبم طرفدار توئه

مثل تو شیرین زبون هیچ جای دنیا نیست

آخه تو …

ملکه‌ی احساسی، واسه من وسواسی

تو واسه این دل خاطره های نابی میسازی

یکی مثه تو باشه همه چی سر جاشه

شبیه تو روی زمین عمرا که پیدا شه

یکی یدونه تویی که همیشه حال دل با تو میزونه تویی دردونه

همه چی آرومه دل من این روزای خوبشو به تو مدیونه، به تو مدیونه

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «ملکه احساس»



تعداد بازديد : 15
تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 فروردین 1403 ساعت: 9:47
0 نظر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سامانه)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف