سامانه

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

بدون توجه به دکوراسیون، ملافه نخرید

ا


نوع تخت بستگی به دکوراسیون اتاق و ترجیحات شخصی دارد. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. زیرا اتاق خواب عموماً فضای شخصی هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد.

سرویس خواب یکی از ضروری ترین وسایل اتاق خواب محسوب می شود و تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. نوع روتختی بسته به فضای داخلی اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید مطابق با سلیقه و روحیه هر فرد تزئین شود. زیرا اتاق خواب معمولا یک فضای شخصی برای هر فرد است و باید آرامش و امنیت را برای هر فرد به ارمغان آورد. به همین دلیل است که افراد برای چندین شب هنگام تغییر وضعیت خوابیدن احساس ناراحتی می کنند. سرویس خواب در واقع مهمترین قسمت اتاق خواب است. تخت حجم زیادی از اتاق را می پوشاند و مکانی برای خواب و آرامش محسوب می شود. بنابراین مناسب است که ست اتاق خواب ترکیبی از زیبایی و راحتی باشد.

ملحفه ها بسته به فضای داخلی اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و خلق و خوی فردی چیدمان شود. زیرا اتاق خواب معمولاً فضای شخصی هر فردی است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

اجزای سرویس خواب

معمولا قسمت های سرویس اتاق خواب تخت، میز پاتختی، میز آرایش، آینه، لباس و کیف است. اما گاهی می بینید که یکی از این چیزها کم است. در این مرحله، می توانید مانند سرویس انتخابی، یکی از آنها را سفارش دهید تا برای شما کار کند. Tanil Chubb انواع سرویس خواب را در طرح ها، سبک ها و رنگ های مختلف تولید و به فروش می رساند.

مهمترین بخش خدمات اتاق خواب

تخت یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب است و با توجه به نیاز فرد، اندازه و ارتفاع تخت تعیین خواهد شد. مثلاً تخت یک نفره معمولاً 90 تا 110 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول دارد که البته با توجه به نیاز افراد قابل تغییر است. به عنوان مثال، یک فرد قد بلند به تخت بلندتری نیاز دارد و باید تخت مورد نظر خود را بر اساس آن انتخاب کند.

نکات لازم هنگام خرید تخت

به یاد داشته باشید که هنگام خرید تخت آن را بو کنید. زیرا استفاده از چوب نامناسب و رنگ نامناسب می تواند در درازمدت باعث بوییدن برخی از تخم مرغ ها و ایجاد ناراحتی های تنفسی شود. حتی اگر آلرژی دارید، این بو می تواند شرایط را بدتر کند.

آراستن میز یا توالت

از دیگر مبلمان اتاق خواب میز آرایش است که برای نظم دادن به لوازم آرایشی استفاده می شود. افراد می توانند میز آرایش را در هر طرح و شکلی که بخواهند از صنعتگران و طراحان برای ساخت آن سفارش دهند. همچنین می توانید یک صندلی در کنار میز حمام قرار دهید تا راحت باشید و ظاهر زیباتری به چیدمان اتاق خوابتان ببخشید. علاوه بر زیبایی کمد، مطمئن شوید که به خوبی ساخته شده، ایمن و محکم باشد و پایه آن شل نباشد. در برخی از میزهای آرایش آینه به میز ثابت و پیچ می شود و روی برخی دیگر جداگانه نصب می شود. برای خانه های دارای کودک توصیه می شود از میز آرایش آینه ای تعبیه شده در اتاق خواب استفاده شود تا در برخورد ناگهانی کودک با میز آرایش آینه بر روی او نیفتد و جان و سلامت او در امان باشد. حتی اگر مدلی را که دارای آینه ایستاده است دوست دارید، می توانید از فروشنده یا طراح بخواهید که آن را به روشویی برای شما بچسباند.

میز کنار تخت و میز کنار تخت

پاتختی یکی دیگر از لوازمی است که در اتاق خواب استفاده خواهد شد. این مبلمان مانند میز آرایش در اندازه ها و ابعاد مختلف موجود است. همچنین تخت خواب دارای طرح های مختلفی می باشد. به عنوان یک قاعده، تخت های یک نفره دارای یک تخت و یک تخت دو نفره دارای 2 تخت است. میز کنار تخت واقعا وسیله بسیار مفیدی است که می توانید یک لیوان آب، کتاب، دارو، ساعت و ... را در آن قرار دهید. بنابراین زمانی که به آنها نیاز دارید آماده هستند. طول و عرض استاندارد یک میز کنار تخت 40 تا 50 سانتی متر است. ارتفاع پاتختی باید به گونه ای باشد که هنگام دراز کشیدن روی تخت دیده شود. با این حال، بهترین ارتفاع تخت 65 تا 70 سانتی متر است.

آینه، بخشی کاربردی از سرویس خواب

یکی دیگر از لوازم جانبی اتاق خواب آینه است. در واقع برخی افراد خرید آینه را ضروری نمی دانند، اما امروزه آینه ها کاربردی ترین عنصر اتاق خواب محسوب می شوند. زیرا افراد به خصوص خانم ها برای آرایش کردن به آینه نیاز دارند. یا وقتی مردم از خواب بیدار می شوند، می خواهند خودشان را ببینند. یک آینه بزرگ برای برخی اتاق ها و آینه های جداگانه برای برخی دیگر طراحی شده است. برای ایمنی، توصیه می شود آینه را به میز توالت پیچ کنید.

یک کمد یا کشو

کمد لباس یکی دیگر از لوازم اتاق خواب است که اندازه آن به فضا و اندازه اتاق خواب بستگی دارد. کمد لباسی در اتاق شما قرار داده شده و می توانید لباس ها و وسایل را در آن قرار دهید. اگر اتاق شما آنقدر کوچک است که نمی توانید کمد لباس بگذارید، بهتر است تخت خواب های کشو دار بخرید و از آنها استفاده کنید.

ضربه یا ضربه زدن

پوف یا عثمانی یکی از مواردی است که علاوه بر مبلمان در کنار تخت ها استفاده می شود. پوف ها انواع مختلفی دارند، برخی فقط مکانی برای نشستن هستند در حالی که برخی دیگر صندوق های پول هستند که می توانید چیزهای مهم را در آن قرار دهید.
https://aftabir.com/news/view/14285/بدون-توجه-به-دکوراسیون-سرویس-خواب-نخرید
ست دو خوابه

معمولا دو تخت برای زوج ها استفاده می شود. زوج های جوان سرویس خواب را جزء خدمات عروسی خود می دانند. زیرا بهترین تخت های دونفره از چوب ساخته شده اند. بنابراین معمولا دو اتاق خواب با طرح و رنگ های شگفت انگیز ساخته شده و در اختیار زوجین قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که سرویس خواب که به عنوان یک عنصر دائمی اتاق خواب عمل می کند، باید با کیفیت و بادوام باشد و چوب آن به مرور زمان خراب نشود.

یک خواب آرام با ملافه با کیفیت

ملافه، به خصوص تشک، بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. هنگام خرید سرویس خواب به تمام اطلاعات و دستورالعمل های خرید توجه کنید تا از کیفیت تمامی قسمت های تخت اطمینان حاصل کنید. توجه به تم و چیدمان اتاق خواب هنگام خرید تخت بسیار مهم است. برای خرید هوشمند می توانید از مشاوران تانیل چوب راهنمایی بخواهید تا بهترین سرویس خواب را با قیمت مناسب و با بهترین روش به شما نشان دهند.



تعداد بازديد : 26
تاریخ انتشار: یکشنبه 05 فروردین 1403 ساعت: 18:38
0 نظر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سامانه)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف