سامانه

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

آهنگ مازندرانی وحید مرادی به نام آشوب

ا

متن آهنگ وحید مرادی آشوب

!♫!هااای، امان امان امان امان امان؛هر چی بوئی دلبر وسه میرمه!♫!
تی خاطر کل شهری جا درگیرمه ♩ کل قفس تی خاطری زنجیرمه!♫!
تفنگ پنجتیر ره تیسه دست گیرمه!♫!
کل شهر ره تیسه آشوب هاکنم یار یار!♫!
دلبر ره شی دلی محبوب هاکنم یار یار!♫!
تی محله ره تیر بارون هاکنم یار یار!♫!
عاشق دل ره داغون هاکنم، یار یار!♫!
جان دلبر، دل گنه داد هاکنم، همه چی ره یاد هاکنم، شی دلی دا!♫!
امان آی امان آی امان ای دل!♫!
ای جاناا، ای یارا، امان ای دل!♫!
تی خاطری هاکردمه جنگ و دعوا!♫!
چودار بیاردنه محله ای بالا!♫!
همه ره بی رحمی بزومه دلخواه!♫!
محکوم تی عشق بومه دلخواه!♫!
کل شهر ره تیسه آشوب هاکنم یار یار!♫!

 

دلبر ره شی دلی محبوب هاکنم یار یار!♫!
تی محله ره تیر بارون هاکنم یار یار!♫!
عاشق دل ره داغون هاکنم، یار یار!♫!
عاشق دل ره داغون هاکنم یار یار!♫!
جان دلبر، تی محله ره تیر بارون هاکنم عاشق دل ره داغون هاکنم!♫!
هااای دل من دل من دل من!♫!
های دل من دل من دل من!♫!
های دل من دل من دل من!♫!
شورش بیه تیسه املی گذر!♫!
ایست بازرسی بزونه امه ور!♫!
عشق تو داشتمه اول تا آخر مره دستبند بزونه تی دم در!♫!
کل شهر ره تیسه آشوب هاکنم یار یار!♫!
دلبر ره شی دلی محبوب هاکنم یار یار!♫!
تی محله ره تیر بارون هاکنم یار یار!♫!
عاشق دل ره داغون هاکنم، یار یار!♫!

 آهنگ مازندرانی وحید مرادی به نام آشوب



تعداد بازديد : 56
تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 تیر 1402 ساعت: 8:15
0 نظر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سامانه)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف