سامانه

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما

راهنمای استفاده برنامه ScandAll PRO

ا

آموزش اسکن با نرم افزار ScandAll PRO

ScandAll PRO برنامه ای است که اسناد و تصاویر اسکن شده توسط اسکنر سری fi FUJITSU را نمایش می دهد و به کاربر امکان ویرایش آن تصاویر را می دهد. نرم افزار مذکور با ارائه امکانات منحصر به فرد و ویژه به یکی از بهترین نرم افزارهای اسکنر تبدیل شده است. در ادامه این راهنما، نحوه اسکن اسناد مختلف با اسکنر سری fi FUJITSU را با استفاده از نرم افزار ScandAll PRO به شما خواهیم گفت. با ما بمان.

آشنایی با برنامه اسکن ScandAll PRO

ScandAll PRO یک اپلیکیشن اسکن اسناد و تصاویر است که بر اساس استانداردهای TWAIN و ISIS طراحی و ارائه شده است. به زبان ساده، این برنامه اسکنر فوجیتسو می تواند اسناد مختلف را به فرمت تصویر تبدیل کند. برنامه اسکنر مذکور با درایورهای مختلفی مانند TWAIN، ISIS، PaperStream IP و Kofax VRS سازگار است و به کاربر امکان اسکن سند و تبدیل آن به تصویر را می دهد. لازم به ذکر است که کاربران برای اسکن اسناد و تبدیل آنها به تصویر به یکی از درایورهای شناخته شده نیاز دارند این نرم افزار برای تبدیل اسناد کاغذی به فرمت دیجیتال استفاده می شود.

اسکن اسناد مختلف و تبدیل آنها به شکل دیجیتال در محیط شرکتی و تجاری بسیار مهم است. بارها پیش آمده که افراد به عکس و سند دیجیتالی نیاز دارند و این کار را با استفاده از اسکنرهای مختلف انجام می دهند. در واقع می توان گفت بدون اسکنر، امور تجاری و اداری تا حد زیادی مختل می شود. زیرا امروزه بیشتر کارهای اداری و اداری را می توان با استفاده از سیستم کامپیوتری انجام داد.

دانلود نرم افزار ScandAll PRO

فوجیتسو یک شرکت الکترونیک ژاپنی است. این شرکت یک شرکت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که به عنوان سومین ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات در جهان شناخته می شود. فوجیتسو علاوه بر ارائه تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه، سخت افزار کامپیوتر را نیز می فروشد. فعال در زمینه چاپگر و اسکنر. برای دانلود و استفاده از نرم افزار ScandAll PRO؛ کافی است به وب سایت رسمی فوجیتسو مراجعه کرده و نام برنامه اسکنر مورد نظر خود را جستجو کنید. یا می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و گزینه دانلود را کلیک کنید.

لینک دانلود ScandAll PRO

راهنمای نرم افزار ScandAll PRO

همانطور که گفته شد نرم افزار ScandAll PRO از درایورهای TWAIN و ISIS پشتیبانی می کند. در این آموزش به شما نشان خواهیم داد که چگونه اسناد را با استفاده از درایور ذکر شده توسط ScandAll PRO اسکن کنید. توجه داشته باشید که از نظر کارایی تفاوتی بین درایوهای TWAIN و ISIS وجود ندارد. در نرم افزار ScandAll PRO، درایور TWAIN به طور پیش فرض انتخاب شده است اما شما می توانید آن را با توجه به نیاز سیستم خود تغییر دهید.

نحوه انتخاب درایور اسکنر

ابتدا از منوی Preferences گزینه Tools را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات ظاهر شود.

از صفحه ظاهر شده گزینه Scan را انتخاب کرده و در قسمت Device Drivers یکی از درایورهای TWAIN یا ISIS را انتخاب کنید.

سپس روی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

نحوه انتخاب درایور اسکنر

مدل اسکنر را انتخاب کنید

قبل از اسکن یک سند با برنامه ScandAll PRO، باید مدل اسکنر را تعیین کنید. برای انتخاب مدل اسکنر خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

بسته به تصویر، از منوی Scan گزینه Select Scanner را انتخاب کنید تا صفحه مربوطه نمایش داده شود.

لیست مدل های اسکنر را می توانید در این تصویر مشاهده کنید. از این لیست می توانید مدلی را که برای سیستم شما اعمال می شود انتخاب کنید.

درایور TWAIN

درایور TWAIN

راننده دولت اسلامی

راننده داعش

تنظیمات اسکن را پیکربندی کنید

برای پیکربندی تنظیمات و ایجاد تغییرات در تنظیمات اسکن، از منوی Scan گزینه Scanner Settings را انتخاب کنید که صفحه تنظیمات ظاهر می شود. در این صفحه می توانید تنظیمات مختلفی را برای تصویر خروجی تغییر دهید. پس از انجام تغییرات لازم و تکمیل تنظیمات، گزینه OK را کلیک کنید.

درایور TWAIN

روش های اسکن اسناد با ScandAll PRO

برای اسکن فایل های مختلف می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید.

یک اسکن

در روش اول نیازی به ایجاد تغییرات پیچیده در تنظیمات Scandal Pro نیست. کاربران می توانند هر بار که از نرم افزار استفاده می کنند و اسکن می کنند، تغییرات لازم مانند فرمت فایل، مسیر ذخیره و سایر تنظیمات اسکن را اعمال کنند.

اسکنر دسته ای

اسکن دسته ای با روش اول متفاوت است. به این ترتیب کاربر می تواند تنظیمات مختلف را در قالب یک پروفایل ذخیره کند و از هر پروفایل از پیش ذخیره شده برای انجام تغییرات لازم هنگام اسکن اسناد مختلف استفاده کند. لازم به ذکر است که این روش اسکن می تواند بیش از یک پروفایل ایجاد کند.

دستورالعمل برای اسکن فردی

سند مورد نظر را در اسکنر قرار دهید

از منوی Scan گزینه Scan Settings را انتخاب کنید

تغییرات لازم مانند فرمت فایل اسکن شده، مسیر ذخیره و سایر تغییرات لازم را اعمال کنید

پس از اعمال تغییرات لازم در تنظیمات اسکن، روی گزینه «تنظیمات اسکنر» کلیک کنید.

تنظیمات اسکنر

در این قسمت بسته به درایور انتخاب شده یکی از تصاویر زیر نمایش داده می شود:

پس از انجام تغییرات لازم و پیکربندی تنظیمات اسکن فردی، کافیست روی OK کلیک کنید و به تنظیمات اسکن بازگردید.

در این مرحله روی گزینه Scan کلیک کنید تا فرآیند اسکن آغاز شود. توجه داشته باشید که هنگام اسکن نباید اسکنر یا سایر دستگاه های USB را وصل کنید. این اسکن را لغو می کند.

پس از اتمام عملیات اسکن، تصویر یا تصاویر اسکن شده در پنجره ScandAll PRO نمایش داده می شود. در این مرحله می توانید فایل خروجی را ذخیره کنید.

نمایش تصویر اسکن شده

سریع:

اگر گزینه Save to File را در تنظیمات اسکن پاک کنید، تصویر اسکن شده به عنوان فایل ذخیره نمی شود. برای ذخیره تصویر به صورت فایل می توانید از منوی File گزینه Save As را انتخاب کنید.

راهنمای اسکن دسته ای

همانطور که گفته شد، در روش اسکن دسته ای، می توانید چندین پروفایل با تنظیمات از پیش تعیین شده ایجاد کنید و از هر کدام برای اسکن اسناد مختلف استفاده کنید.

ایجاد و ویرایش یک نمایه

ابتدا از منوی Scan گزینه Batch Scan Settings را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات اسکن نمایش داده شود.

تنظیمات اسکن دسته ای

برای ایجاد نمایه پیش فرض روی گزینه Add کلیک کنید.

این بخش تنظیمات پیش فرض را از ویرایشگر نمایه نشان می دهد.

برای ایجاد پروفایل جدید بر اساس پروفایل موجود در سیستم، ابتدا پروفایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه Copy را کلیک کنید. در این صورت نمایه ای که انتخاب کرده اید به عنوان نمایه جدید در صفحه «ویرایشگر پروفایل» نمایش داده می شود. همچنین برای ایجاد تغییرات در تنظیمات پروفایل که از قبل در سیستم وجود دارد می توانید با استفاده از گزینه Edit تغییرات لازم را انجام دهید.

هنگامی که یک نمایه جدید ایجاد می کنید، در لیست پروفایل ها ظاهر می شود.

سند مورد نظر خود را در اسکنر قرار دهید.

نمایه مورد نظر را از لیست نمایه های ایجاد شده انتخاب کنید نمایه انبوه را انتخاب کنید.

برای شروع فرآیند اسکن، روی گزینه "Start Batch Scan" کلیک کنید.

شروع اسکن دسته ای

پس از اتمام اسکن، تصویر یا تصاویر اسکن شده در پنجره ScanAll Pro نمایش داده می شود. در این مرحله می توانید تصاویر را به صورت فایل ذخیره کنید.

اخرین حرف

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ابزارهای پیچیده، انجام چند کار آسانتر از گذشته شده است. با کمک ابزارهایی مانند نرم افزار ScandAll PRO می توان اسناد کاغذی مختلف را با کیفیت بهتر و در زمان کمتری به نسخه های دیجیتال تبدیل کرد. ScandAll PRO نرم افزاری کاربردی و مفید برای اسکن اسناد مختلف و تبدیل آنها به تصویر می باشد که در محیط های تجاری و اداری کاربرد فراوانی دارد. در صورت تمایل می توانید به فروشگاه اسکنر اسناد و اسکنر تخت آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. علاوه بر این کارشناسان ما همواره پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما خواهند بود.

اطلاعات بیشتر:  آموزش اسکن با نرم افزار ScandAll PRO



تعداد بازديد : 206
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت: 11:54
0 نظر

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سامانه)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف